Targi Packaging Innovations – branżowe spotkanie w odpowiednim miejscu i czasie.

Sam towar to nie wszystko.

Ważną częścią finalnego produktu jest także opakowanie.

Zyskuje ono szczególnie na znaczeniu gdy zarówno chroni, jak i reklamuje dany artykuł.

Dlatego też potencjalni odbiorcy oprócz funkcji marketingowej coraz większy nacisk kładą na aspekty logistyczne. Tego typu rozwiązań z pewnością nie zabraknie w trakcie targów easyFairs® Packaging Innovations, które już po raz czwarty odbędą się w dniach 14 i 15 marca 2012 r. w Warszawie.

Targi nowych rozwiązań w branży opakowań Packaging Innovations już na stałe wpisały się w kalendarz imprez skierowanych do branży opakowaniowej, drukarskiej oraz konfekcyjnej. Zapowiedzią kolejnej edycji i nowości jakie zawsze towarzyszą targom jest wprowadzenie strefy LOGISPACK. Do dotychczasowych dwóch obszarów tematycznych w postaci strefy LABELLINGU oraz strefy CO-PACKAGINGU dołączy strefa poświęcona opakowaniom zbiorczym, logistycznym, wewnętrznym i ochronnym.

Poprzez takie ujęcie tematu innowacyjnych opakowań również producenci i dystrybutorzy palet, kartonów oraz opakowań gotowych na półkę będą mogli zaprezentować swoje produkty na szerokim forum branżowych klientów. Utworzenie strefy LOGISPACK jest także wyraźnym sygnałem, że nowoczesne i nieszablonowe rozwiązania dotyczą także opakowań przemysłowych, a nie tylko tych wykorzystywanych w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym czy kosmetycznym.

Specjalne strefy tematyczne to nie jedyny sposób na wyróżnienie się z tłumu producentów opakowań. Wszystkim firmom uczestniczącym w targach organizatorzy proponują dodatkowe możliwości zaprezentowania zarówno oferty, jak rozwiązań opracowanych przez poszczególne przedsiębiorstwa. Stałym elementem targów organizowanych według formuły easyFairs® są branżowe seminaria learnShops™. W trakcie wykładów odbywających się w otwartej przestrzeni targowej każdy z wystawców może przedstawić swój produkt lub usługę, opowiedzieć o nim , a przez to trafić do zainteresowanych osób. W szczególny sposób zarówno podczas targów, jak i w trakcie całej kampanii marketingowej, promowane są nowoczesne rozwiązania zgłoszone do Programu Innowacja. Szeroki wachlarz możliwości promocji jaki oferują organizatorzy zapewni zarówno rozpowszechnienie informacji o produkcie, jak również wzbudzenie zainteresowania u potencjalnych klientów.

Najlepszym potwierdzeniem tych słów niech będzie opinia Pana Arkadiusza Piotrowskiego z firmy CYGNUS – uczestnika III edycji targów:

„Uczestnictwo w targach PACKAGING INNOVATIONS to bardzo dobra inwestycja. W ciągu dwóch dni spotkań udało nam się nawiązać kontakty z osobami z branży, do których wcześniej nie udało nam się dotrzeć za pomocą innych mediów. Mówiąc krótko znaleźliśmy się we właściwym miejscu i czasie”

Ciekawy program towarzyszący, branżowi klienci oraz ekonomiczna, a przy tym efektywna forma targów to jednak nie jedyne atuty tego wydarzenia. To co wyróżnia targi Packaging Innovations to międzynarodowy charakter wynikający zarówno z obecności wielu zagranicznych wystawców, jak również korzeni firmy easyFairs Poland.

Targi Packaging Innovations organizowane przez grupę easyFairs® odbywają się także w Barcelonie, Londynie, Birmingham, Sztokholmie i Helsinkach, a w roku 2012 będzie miała miejsce pierwsza edycja we Frankfurcie w Niemczech. Uznana w świecie marka targów jest gwarantem wysokiego poziomu prezentowanej oferty oraz sporego zainteresowania ekspertów.

Ceny tworzyw sztucznych

HDPE wtrysk      5,47 PLN

HDPE rozdmuch               5,47 PLN

HDPE folia

                5,25 PLN

PET butelkowy

                5,73 PLN

więcej

Kursy walut

Sonda

na stronie rynekpalet.pl poszukuję

                informacji branżowych

                możliwości sprzedaży palet

                możliwości kupna palet

                producentów palet

                innych informacji

Biznes plik wektorowy utworzone przez vectorpouch – pl.freepik.com

Leave a Reply